نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

خطرات زیست محیطی در پارس جنوبی کاهش می‌یابد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: با اقدامات صورت گرفته خطرات زیست محیطی در پارس جنوبی کاهش می‌یابد

به گزارش جنوب استان موسی احمدی امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت در استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت گفت: از تلاش دولتمردان تشکر می‌کنیم که به مردم امید دادند و خوشحالیم که امروز در ششمین روز از هفته دولت چند طرح مربوط به حوزه نفت و گاز در شرایط سخت تحریم اقتصادی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند و خلاق موتور محرکه هر کاری است، افزود: هر میزان نیروی انسانی را تقویت کنیم در این کار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، هرچند کارهایی برای معیشت نیروی انسانی صنعت نفت انجام شده است، اما باید بیش از این افزایش یابد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم در این مدت در بخش تولید، صادرات و مدیریت بازار نفت و گاز در صحنه بین‌المللی و داخلی خوش درخشید. از یاد نخواهیم برد که چه زمستانی پشت‌سر گذاشتیم و شما چه تلاش‌هایی در این خصوص انجام دادید.

احمدی به پروژه مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی اشاره و اظهار کرد: این پروژه بزرگی است که سبب افزایش کیفیت مواد، کاهش خطرات زیست محیطی و کاهش بوی نامطبوع محصولات خواهد شد، از طرف مردم حوزه انتخابیه در این خصوص قدردانی می‌کنم.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت صبح امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در رأس هیئتی و در یک سفر یک روزه برای افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی چند طرح وارد عسلویه شد.