با حضور استاندار بوشهر؛

عملیات اجرایی چهارخانه بهداشت روستایی در شهرستان جم آغاز شد

در آخرین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی چهارخانه بهداشت جنوب جم، صیدی، حرمیک و علی‌آباد با حضور استاندار بوشهر و سایر مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش جنوب استان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه نقش حوزه بهداشت در سلامت اجتماعی مردم اساسی است اظهار داشت: پیرو سخنان مقام معظم رهبری در جهت توسعه شبکه بهداشت کشور، گامی مؤثر در توسعه و نوسازی زیرساخت‌های بهداشتی در سطح استان برداشته‌ایم.
دکتر حیدر عزیز نژاد از آغاز عملیات اجرایی چهارخانه بهداشت در شهرستان جم خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این چهارخانه بهداشت و کلنگ زنی دو خانه بهداشت دیگر در آینده نزدیک، شهرستان جم در حوزه خانه‌های بهداشت تکمیل شده و پوشش ۱۰۰ درصدی دارد.
دکتر عزیز نژاد با بیان اینکه عمر ساختمان خانه‌های بهداشت در شهرستان جم به ۱۰ سال می‌رسد افزود: این آمار سن ساختمانی در سطح کشور، رکورد بسیار خوبی است که در راستای ارائه خدمات مناسب بهداشتی به شهروندان نقش اساسی دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان جم نیز از آغاز عملیات اجرایی خانه بهداشت جنوب جم خبر داد و اظهار داشت: خانه بهداشت جنوب جم با متراژ ۱۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال تومان در مدت‌زمان ۹ ماه احداث می‌شود.
احمد قاسمی افزود: سه خانه بهداشت روستای صیدی، حرمیک و علی‌آباد نیز هرکدام با متراژ ۸۵ مترمربع و اعتبار بالغ‌بر ۴۵ میلیارد ریال هم‌زمان با پروژه خانه بهداشت جنوب جم کلنگ زنی شد و ظرف مدت ۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
با حضور استاندار بوشهر و مسئولین استانی و شهرستان جم خانه بهداشت جنوب جم و سه خانه بهداشت دیگر در شهرستان جم نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

گزارش تصویری:

رادیو سلامت: