با استقبال استاندار و نمایندگان بوشهر

رئیس مجلس وارد فرودگاه عسلویه شد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ادامه سفر‌های نظارتی در راس یک هیات پارلمانی- نظارتی دقایقی پیش وارد عسلویه شد.

به گزارش جنوب استان قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور انجام نظارت ستادی از حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر با استقبال رسمی احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر و سایر مسؤولان استانی وارد فرودگاه عسلویه شد.

لازم به ذکر است که محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران، مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی در جریان این سفر دکتر قالیباف را همراهی می‌کنند.
بازدید از بنادر، اسکله‌ها و سکو‌های نفتی، پروژه‌های عمرانی و صنعتی و همچنین اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌های اصلی استان بوشهر اعلام شده است.

بازدید از شرکت نفت گوره (شمال استان منطقه کوره)، سد بزرگ دالکی (کارگاه دالکی)، پروژه ملی راه آهن بوشهر شیراز (کارگاه مرکزی)، یکی از پروژه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی (جنوب استان)، و پروژه سد دشت پلنگ (کارگاه دشت پلنگ) برای این سفر برنامه‌ریزی شده است.

از جمله اهداف این سفر محمدباقر قالیباف به بوشهر،نظارت بر اجرای مصوبات و قوانین مربوط به این استان و بررسی میزان پیشرفت طرح اصلی بوشهر و در نهایت تصمیم‌گیری لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌ها است که می‌تواند گره‌های مهمی را در اجرای طرح‌های اصلی این استان ساحلی باز کند.