نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

تذکر کتبی موسی احمدی به رئیس جمهور و وزیر راه

تذکر کتبی موسی احمدی نماینده کنگان،دیر،عسلویه و جم به وزیر راه و رئیس جمهور که توسط یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

شیخ موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور ، وزیر راه:

۱- تسریع در تکمیل جاده وفاق بین شهرستانهای دیروکنگان وتقاطع غیرهم سطح بی بی حبش ورودی شهرکنگان که درسفر قبل ازانها بازدید نمودید.

۲- تعیین تکلیف و رفع مشکل سفاران حوزه انتخابیه شهرستانهای کنگان دیر عسلویه و نخل تقی درحالیکه زندگی آنها مختل وازاول امسال موفق به سفر نشده اند.

۳- علت عدم تکمیل اتوبان دیر به بوشهر چیست؟ درحالیکه تاکنون افراد زیادی کشته و مصدوم داشته ، خانواده های داغدار شده اند.

۴- حجت الاسلام والمسلمین جناب آقا ی دکتر رئیسی رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران متاسفانه با گذشت ۲ ماه از استعفای آقای دکتر عبدالملکی همچنان وزارتخانه ای مهم همچون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نه تنها با با سرپرست اداره می شود که حتی دغدغه‌ ای از طرف حضرتعالی جهت پیشنهاد و تعیین وزیر مربوطه دیده نمی‌شود و این در حالیست که بخش عظیمی از جامعه به طور مستقیم و غیر مستقیم متاثر از تصمیمات و عملکرد این وزارتخانه می‌باشد.

جهت قرائت کرد به عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.


و همچنین سیدمحسن دهنوی در نشست علنی روز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

۱-تذکر موسی احمدی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص لزوم تسریع در اجرای طرح های توسعه ای شبکه ملی مخابراتی و رفع مشکلات مخابرات ثابت و همراه به ویژه اینترنت حوزه انتخابیه

۲- تذکر موسی احمدی نماینده دیر، کنگان وجم و عسلویه و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت؛ لزوم تسویه مناسب پساب های خروجی پالایشگاه های ۱۳ گانه پارس جنوبی و پتروشیمی ها به دریا.