سردار حیدر سوسنی:

۳.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در دیلم کشف شد

سوسنی رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با توقیف ۴ خودرو حامل کالا قاچاق، انواع لوارم خانگی و لیفتراک به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان در دیلم کشف شد.

به گزارش جنوب استان سردار حیدر سوسنی با اشاره به امنیت پایدار در استان بوشهر بیان کرد که این استان با مشارکت همه جانبه مردم همیشه در صحنه از امنیت مطلوب برخوردار است.

او با اشاره با اشرف اطلاعاتی در استان عنوان کرد که برخورد با تخلف در عرصه‌های مختلف در اولویت قرار دارد و تلاش شبانه‌روزی پلیس در استان ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد که در برخورد با کالای قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات غافلگیرانه در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان‌های همجوار تعداد ۳ دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق شامل تلویزیون، لوازم خانگی و یک دستگاه کامیون خاور حامل لیفتراک را توقیف و به مقرر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بررسی انجام شده از این ۴ خودرو برابر اعلام کارشناسان پلیس آگاهی ارزش کالای مکشوفه قاچاق ۳.۵ میلیارد تومان برآورد شد.

سوسنی با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، عنوان کرد که نباید اجازه دهیم کالای قاچاق که معضل بزرگ برای تولیدکنندگان داخلی است وارد کشور شود و برای مقابله با پدیده شوم قاچاق تلاش شبانه‌روزی می‌شود.