در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر؛

مدیر کل جدید سازمان تبلیغات بوشهر معارفه شد/ بوشهر می‌تواند در بازسازی فرهنگی پیش گام باشد

در آیینی از زحمات حجت الاسلام طاهری تقدیر و حجت الاسلام محمد قادری به عنوان مدیر کل جدید سازمان تبلیغات استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش جنوب استان طی آیینی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد.

در این آیین که حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و نیز حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات کشور حضور داشتند، حجت الاسلام محمد قادری به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

در این مراسم

حجت الاسلام قادری از روحانیون بومی استان بوشهر است که پیش از این به عنوان معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان فعالیت می کرد.

مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان بوشهر عصر یکشنبه در این آئین گفت: یکی از فعالیت‌های نهاد تبلیغات اسلامی را در حوزه قرآنی است و استان بوشهر با سابقه فعالیت قرآنی ۷۰۰ ساله از جایگاه مهمی در این عرصه برخوردار است.

محمدرضا طاهری اظهار داشت: با اشاره به اجرا برنامه‌ها در هفت محور تصریح کرد: استعدادیابی قرآنی یکی از این برنامه‌ها است که ۴۰۰ نفر در روستاهای استان شناسایی شدند.

مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در این راستا ۵۶۰ نفر در مجمع قرآنی در استان بوشهر سازماندهی شدند

وی خاطرنشان کرد: مساجد استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم تقویت علوم قرآنی و در این راستا هزار و ۴۸۵ مسجد در استان شناسایی شده است.

در این آئین که با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد قادری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی و با اعطای لوح تقدیر از زحمات دو ساله حجت الاسلام محمدرضا طاهری تجلیل به عمل آمد.