رئیس جهاددانشگاهی استان

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی برای جذب ۱۱۰ نیرو در شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر با همکاری این سازمان خبر داد.

علی احمدی‌زاده چهارشنبه ۲۸دی اظهار کرد: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی( سهامی خاص) جهت کار در نیروگاه اتمی بوشهر از بین دانش آموختگان “مرد” در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های برق، مکانیک، هسته‌ای، فیزیک، مهندسی شیمی، مدیریت و روانشناسی به صورت قراردادی، از طریق آزمون کتبی و سایر مراحل بکارگیری، ۱۱۰ نیرو جذب می‌کند و جهاددانشگاهی نیز متولی برگزاری آزمون استخدامی است.

او تصریح کرد: داوطلبان محترم برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از امروز (پهارشنبه ۲۸ دی) تا ۷ بهمن می‌توانند به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir مراجعه کنند. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: برای داوطلبان بومی استان بوشهر در صورت کسب نمره حد نصاب آزمون علمی کتبی و دارا بودن شرایط بومی، ضریبی در محاسبه نمره آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.

احمدی‌زاده ادامه داد: کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: این دومین آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر است که با همکاری جهاددانشگاهی این استان برگزار می‌شود؛ خرداد ماه پارسال این سازمان متولی برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی با هزار و ۷۵۹ شرکت‌کننده بود که در آخر این آزمون منجر به استخدام ۱۸۴ نفر شد.