جانشین فرمانده انتظامی استان

قاتل دو نفر در دشتستان کمتر از ۲ روز خود را تسلیم کرد

مردی که ۲ نفر را سبب اختلافات ملکی در برازجان به قتل رسانده بود با تلاش مأموران نیروی انتظامی دشتستان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قومی و اجتماعی کمتر از ۲ روز خود را تسلیم پلیس کرد.

سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با اشاره به وقوع قتل در دشتستان اظهار داشت: در هفتمین روز از فروردین سال جاری خبری مبنی بر وقوع ۲ فقره قتل توسط شخصی در شهر برازجان واصل که بلافاصله پس از اخذ دستورات قضایی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل قتل وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پس از شناسایی و تحلیل علل وقوع قتل با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قومی و اجتماعی و همزمان تلاش شبانه‌روزی پلیس برای دستگیری قاتل، مجرم خود را مجبور به تسلیم کرد و در کمتر از ۲ روز در چنگال قانون قرار گرفت.

وی افزود: قاتل مردی ۶۴ ساله اهل و ساکن برازجان است که انگیزه خود را از ارتکاب ۲ قتل ذکر شده را اختلافات ملکی اعلام کرده است.

صالحی در ادامه خاطرنشان کرد: از مجرم، یک قبضه اسلحه برنو و تعداد ۳۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه وقوع این جرم، حاصل عدم کنترل احساسات در زمان عصبانیت است، از شهروندان خواست، در هنگام بروز خشم، به اعصاب خود مسلط شوند و از عکس‌العمل‌های ناگهانی بپرهیزند، چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه جبران‌ناپذیر به بار بیاورد.