فرماندار جم

پیام فرماندار جم به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

احمدپور فرماندار جم گفت: بدون تردید، یوم الله ۱۲فروردین ماه تجلی ماندگارترین صفحات زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فرماندار جم به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین پیامی را صادر کرد
متن پیام سید محمد احمدپور به این شرح است:

بسْم الله الرّحْمن الرّحیم
وذکّرْهمْ بأیّام اللّه

بدون تردید، یوم الله ۱۲فروردین ماه تجلی ماندگارترین صفحات زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

یوم الله ۱۲ فروردین تاریخی که در آن سرنوشت آینده جمهوری اسلامی، این میراث ارزشمند و ماندگار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان‌الله‌ تعالی علیه) رقم خورد و در پرتو برگزاری یک همه پرسی تاریخی، با انتخاب آگاهانه، قاطع و سرنوشت ساز آحاد ملت ایران، جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکوین و استقرار حکومت مردم سالار دینی با آرا واقعی مردم فهیم و بصیر محقق گردید.

بی گمان، دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی فهیم، اندیشمند و صاحب فرهنگ است؛ مردمانی که با عبور از گذرگاه های صعب تاریخی از بند نظام منحوس طاغوت رهیدند و سفیر حق طلبی خود در عرصه نظام بین الملل طنین انداز نمودند؛ مردمانی که دست در دست یکدیگر و در همگرایی فزاینده و دلگرم کننده به اتحاد، استقلال و آزادی وطنشان می اندیشیده و می اندیشند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به مردم متدین و انقلابی شهرستان جم و آرزوی بهروزی و سرافرازی این مردم عزیز، اطمینان دارم که با همت و مجاهدت خادمان مردم در دولت سیزدهم و همیاری، همکاری و همفکری آحاد جامعه بویژه نخبگان و اندیشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف، سالی پر از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ را برای کشور عزیزمان شاهد خواهیم بود.