مجوز ساخت ۴ درمانگاه جدید تامین اجتماعی بوشهر صادر شد

جنوب استان: رکاب‌پور عنوان کرد: در شهر‌هایی که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند خدمات درمانی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی رایگان است. مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: مجوز ساخت ۳ مرکز در شهر‌های اهرم، شبانکاره، خارگ و درمانگاه شماره دو بوشهر گرفته شده است.

به گزارش جنوب استان ، دکتر سید جواد رکاب پور در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درمانگاههای دیلم، جم، برازجان، دلوار و خورموج نیز در حال ساخت است.

ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی برای همه نقاط استان به صورت فراگیر مدنظر است و بر همین اساس با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه‌های در حال ساخت، همه شهرستان‌های استان دارای مرکزدرمانی خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: در حوزه توسعه مراکز بستری نیز ۹۸ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان افزوده شده است.

رکاب‌پور عنوان کرد: در شهر‌هایی که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند خدمات درمانی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان تنگستان و دشتی دو شهرستانی بودند که مرکز درمانی تامین اجتماعی نداشتند که با تلاش و پیگیری‌های مجموعه درمان تامین اجتماعی استان اکنون درمانگاه در شهرهای خورموج و دلوار، در حال ساخت است و مجوز ساخت درمانگاه در شهر اهرم نیز صادر شده است.

غلامحسین کرمی بر توسعه همه جانبه و فراگیر درمان در استان تاکید و عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و کمبود‌هایی که در این حوزه در استان وجود دارد باید شرایط برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم فراهم شود.