مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌ عمومی پیامی صادر کرد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌ عمومی پیامی صادر کرد.

متن پیام این پیام به شرح زیل می‌باشد:

روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است” حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
بسم الله الرحمن الرحیم
دنیای امروز عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات است به طوری که اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد.

امروزه قدرت از آن کشوری است که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و از بیشترین شاهراه های اطلاع رسانی برخوردار باشد و این مهم حقیقتی انکار ناپذیر است.
حیات فکری و سلامت روانی انسان به تبادل سالم اطلاعات با دیگران در محیط پیرامون وابسته است و روابط عمومی نقش موثری نه تنها در فراهم کردن اطلاعات صحیح و به روز برای مردم و نهادها دارند، بلکه به عنوان یک کارگزار سلامت روانی جامعه نیز ایفای نقش می کند و با تولید و انتشار اطلاعات موثق ، رسالت خود را در امر اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و آموزش اجتماعی تداوم می بخشد.
تلاش و مجاهدت همکاران خوش ذوق،صبور،پرتلاش ومجاهد ما در مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه و بسیج،درعرصه اطلاع رسانی ،و به تصویر کشیدن تلاشها و زحمات دیگر عزیزان درحوزه های مختلف دفاع از نظام اسلامی،به مانند کسانی است که در دوران دفاع مقدس صحنه های مجاهدت دلیرمردان عرصه نبرد بادشمن را برای امروز ونسل های آینده به ذخیره ای ماندگار تبدیل نمودند.
اینجانب برخود فرض میدانم، این روز را به فعالان این عرصه در سراسر ایران اسلامی و به ویژه همکارانم در مجموعه روابط عمومی سپاه وبسیج استان بوشهر تبریک عرض نموده و از در گاه حضرت حق توفیق روزافزون و سربلندی همه ی آنان را در راه خدمت به نظام الهی و اسلامی از خداوند متعال مسئلت نمایم.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر