به مدت محدود رایگان خواهد بود

مردم برای تبدیل اسناد اراضی کشاورزی دفترچه‌ای به سند‌های تک برگ به صورت رایگان اقدام کنند

فولادی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان گفت: مردم می توانند برای تبدیل سند های دفترچه ای اراضی کشاورزی خود به تک برگ به صورت رایگان اقدام کنند.

در جلسه برنامه ریزی جهت سنددار کردن اراضی کشاورزی اشخاص در شهرستان کنگان با حضور روسای ادارات و دهیاران و رئیس شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و سیراف در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان مطرح شد:

علی فولادی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان گفت: مردم می توانند برای تبدیل سند های دفترچه ای اراضی کشاورزی خود به تک برگ به صورت رایگان اقدام کنند.

فولادی از اجرای طرح حدنگاری در اراضی کشاورزی به صورت رایگان با هدف تثبیت مالکیت خبر داد و افزود: وجود اراضی کشاورزی اعم از زراعی و باغی به گوش می‌رسد در حالی که در قالب طرح حدنگاری به راحتی می‌توانیم حدود و محدوده اراضی کشاورزی را مشخص کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های استعلام دهنده نیز به سرعت پرونده‌های مربوط به رفع تداخلات را پاسخ داده و در صدور سند تک برگی به یاری ثبت اسناد و املاک می‌شتابد.

فولادی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در روز درختکاری امسال به موضوع جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی اشاره کرده‌اند، گفت: این موضوع باید در دستور کار قرارگاه ملی صدور اسناد اراضی کشاورزی قرار گرفته و پیگیری‌ خواهیم کرد.