بخشدار مرکزی کنگان:

رفع مشکل آب دامداران روستاهای بخش مرکزی شهرستان کنگان در دستور کار قرار گرفت

محمدی، بخشدار مرکزی کنگان گفت: بازنگری طرح‌های هادی روستایی در بخش مرکزی در دست اقدام است، برای رفع مشکل آب دامداران روستاهای بخش مرکزی برنامه‌های ویژه ای در دستور کار داریم که ان شاالله در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

علی محمدی ظهر چهارشنبه در نشست با اعضا شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان کنگان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: هدف از این نشست ارائه نقطه نظرات، تبادل نظر، پیشنهادات و تجربیات مربوط به روستاهای بخش مرکزی بوده و انشاالله این نشست‌ها به صورت دوره‌ای در دستور کار قرار دارد.

بخشدار مرکزی کنگان گفت: شوراهای اسلامی مصداق بارز مردم سالاری دینی، تمرکز زدایی و توزیع قدرت تصمیم گیری برای پیشبرد روند توسعه همه جانبه مناطق مختلف کشور است.

وی ادامه داد: شوراها به عنوان مسئولان محلی هستند که در واقع مدیریت را پویاتر کرده و به شیوه همان شهر یا روستا آن را ارائه می‌دهند و با بومی سازی آن یک بار سنگین و عمده را از دوش دولت بر می‌دارند.

محمدی تصریح کرد: شورا یک قدرت اجتماعی و یک سرمایه اجتماعی است که رکن اصلی آن اقبال و اعتماد عمومی آنها است.

وی با تقدیر از دهیاران بخش مرکزی بیان کرد: دهیاران وقتی با تمام توان خود کارها را پیش می‌برد و دولت و حاکمیت خیالشان راحت است.

بخشدار مرکزی کنگان بیان کرد: بازنگری طرح هادی روستایی بخش مرکزی در دست اقدام است و نگاهمان افقی بلند و تناسب با توسعه و پیشرفت منطقه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل آب دامداران روستاهای بخش مرکزی برنامه‌های ویژه ای در دستور کار داریم که ان شاالله در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

محمدی تاکید کرد: به منظور زیباسازی روستاهای بخش مرکزی در نظر داریم از یک مشاور زیباسازی بهره برده که کارهای کم هزینه، خوب و زیبا در روستاها را اجرا کنیم.