معاون فرماندار عسلویه

مدیران شهرستان در برابر انتقادات و مطالبات مردم در فضای مجازی و حقیقی پاسخگو باشند و عملکرد دولت را تبین کنند

سجاد شیخیانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه گفت: عملیات اجرایی آب‌شیرین کن عسلویه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛سجاد شیخیانی در جلسه شورای اداری عسلویه با اشاره به طرح آب‌شیرین‌کن این شهرستان، بیان کرد: این طرح از مطالبات دیرینه و به‌حق مردم بوده که در دولت‌های گذشته اقدامی در جهت تحقق آن صورت نگرفته بود، اما در دولت سیزدهم، با پیگیری ویژه فرماندار شهرستان در تامین اعتبار و اخذ مصوبه طرح و با همکاری سازمان منطقه ویژه در تامین زمین و با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شده است و عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان خردادماه آغاز خواهد شد.

وی همچنین گفت: طرح‌هایی از جمله تکمیل دو مدرسه فاطمه زهرا (س) و محدثه شهر عسلویه، ساخت خوابگاه ورزشکاران و اصلاح و بازسازی زمین چمن ورزشگاه عسلویه و مطالعه و عملیات اجرایی اسکله عسلویه از محل تملک دارایی‌ها و اعتبارات نفت با همکاری و تعامل فرمانداری و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دولت سیزدهم تامین اعتبار شده است.

معاون فرماندار عسلویه افزود: همچنین طرح‌هایی از جمله مخزن ۵ هزار متر مکعبی چاه مبارک، جاده چریف، جاده چاه مبارک به هاله، کلینیک تخصصی نخل تقی و تعریض و بهسازی جاده بزباز-اخند در سطح شهرستان عسلویه در حال اجراست که براساس برنامه‌ریزی تا پایان نیمه اول سال جاری عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: تکمیل و افتتاح طرح‌های بر زمین مانده از جمله از جمله ۴ فضای آموزشی، مرحله اول سد ۲ میلیون مترمکعبی اخند، ۲۲ کیلومتر بزرگراه بزباز-بندو و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نبی اکرم عسلویه بخشی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان عسلویه در جهت خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

شیخیانی ضمن انتقاد نسبت به ترک فعل صورت گرفته درباره مصوبه دولت برای راه‌اندازی بیمارستان جدید در عسلویه، افزود: ایجاد بیمارستان دولتی در شهرستان عسلویه از مطالبات به‌حق مردم است و می‌بایست همه‌ی ظرفیت‌های مدیران، نخبگان و شورا‌های شهرستان در جهت تحقق این مطالبه بسیج شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه همچنین ضمن انتقاد به پاسخگو نبودن مناسب برخی مدیران گفت: مدیران شهرستان باید در برابر انتقادات و مطالبات مردم در فضای مجازی و حقیقی پاسخگویی مناسب و مطلوب در جهت رفع شبهات و بیان عملکرد دولت داشته باشند.