نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ؛

نسل جدید بسیار قوی و دارای قدرت بیان و اعتماد به نفس است

نسل جدید بسیار قوی و دارای قدرت بیان و اعتماد به نفس است و قشر جوان و نوجوان جامعه دارای ذهنی خلاق و فراگیر هستند

در روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشست صمیمی‌ محمدرضا تنو مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر به همراه میثم ویسی مدیر امور امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان با ابراهیم رضایی نماینده مجلس شهرستان دشتستان در مجلس شورای در پایتخت ایران برگزار شد.

محمدرضا تنو مدیر امور نوجوانان استان بوشهر در رابطه با برنامه های آتی مجموعه خود اینگونه سخن گفت: در آینده ای نزدیک تصمیم به برگزاری همایش بزرگ نوجوانان فعال و نخبه بوشهری را در استان بوشهر داریم. لازم به ذکر است که مجموعه های جوان و نوجوان ما تاکنون فعالیتی مطلوب و جامع را جهت پیشبرد اهداف جوانان و نوجوانان دغدغه مند استان بوشهر ارائه داده اند و در ادامه نیز همین مسیر را پیش خواهیم گرفت.

تنو ادامه داد :شناسایی ظرفیت‌های استان های کشور ضروری است و ما با توجه به ظرفیت بالای که استان بوشهر داریم در تلاش هستیم که در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن جوانان و نوجوانان را به دنبال داشته باشیم

وی افزود: باید توجه ویژه و بیشتری بر حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر داشته باشیم و ویژه تر از قبل از جوانان و نوجوانان حمایت شود.

در ادامه تنو طی گزارشاتی در رابطه با کارگاه های مهارت آموزی برگزار شده و میز مطالبه گری های جوانان و نوجوانان انقلابی استان بوشهر ارائه داد و افزود: تا کنون موفق به برگزاری ۶ دوره مهارت آموزی برای جوانان و نوجوانان شده ایم و در سوی دیگر چندین میز مطالبه گری با مسئولین استانی به پا کرده ایم که به لطف خداوند موفق به کسب نتایج خوبی در این زمینه شده ایم.

شناسایی ظرفیت‌های استان های کشور ضروری است

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بیانات خویش گفت: در دنیای امروز اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند از بابت افزایش دانش و مهارت مردم به ویژه نسل جوان پیشرفت می‌کند و همچنین جوانان باید مهارت‌های لازم را بیاموزند و یک جوان باید استعداد خود را کشف کند و به سمت استعداد خود گام بردارد.

ابراهیم رضایی در ادامه افزود : نسل جدید بسیار قوی و دارای قدرت بیان و اعتماد به نفس است و قشر جوان و نوجوان جامعه دارای ذهنی خلاق و فراگیر هستند و ما را برای پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر مبنی بر سپردن میدان به جوانان بیان کرد:بهتر است در بحث مدیریت از جوانان استفاده شود و جوانان باید تحولات جامعه را ایجاد کنند و آینده کشور را رقم بزنند.

رضایی ضمن حمایت و همراهی از امور نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر افزود: شناسایی ظرفیت‌های استان های کشور ضروری است با توجه به ظرفیت بالای که سطح کشور داریم در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آن‌ها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های نوجوانان این کشور استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و دانش آموزان کشور برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از آنان به کارخواهیم بست.