حوادث

حادثه در جاده‌های ورودی دشتستان/ نبود علائم هشداردهنده در پروژه ورودی روستای جتوط حادثه

جمعه‌شب در ورودی روستای جتوط که در حال اجرای پروژه زیرسازی است براثر نبود علائم هشداردهنده خودرو با سه سرنشین به خاک‌ریز برخورد و واژگون می‌شود.

گزارش جنوب استان به نقل از دیارجنوب، همواره در اجرای پروژه‌های عمرانی باید نکات ایمنی در محل عبور و مرور ماشین‌ها در نظر گرفته شود که جان همشهریان به خطر نیفتد.
ورودی روستای جتوط چند وقتی است که پروژه آسفالت آن آغاز و جاده با خاک‌ریز بسته‌شده و برای عبور مردم جاده انحرافی در نظر گرفته‌شده است.
خبرنگار دیارجنوب در پی گزارش‌های مردم در خصوص مسیر انحرافی این پروژه و گلایه‌های آنها به این مسیر مراجعه کرده و در حال تکمیل گزارش بود.
اما جمعه‌شب به تاریخ ۱۲ خرداد ماه که در زمان تعطیلی مردم است و همشهریان به هر دلیلی در مسیرهای بین روستایی تردد زیادی دارند به دلیل نبود علائم هشداردهنده و کند کننده سرعت در این مسیر، خودرو زانتیا که از سمت روستای دهقاید به سمت ورودی جتوط در حال حرکت بوده به خاک‌ریز برخورد و واژگون می‌شود.
بنا بر شاهدان عینی حال مصدومان این حادثه وخیم بوده و به بیمارستان گنجی منتقل‌شده‌اند.
طی گزارش‌های گرفته‌شده دقایقی بعدازاین حادثه توسط خبرنگار دیارجنوب، مردم ساکن در این مسیر اعلام کرده‌اند که همیشه در شب‌های قبل علائم هشداردهنده در این جاده روشن بوده ولی امشب خاموش شده است.
مسئولین و پیمانکار این پروژه باید دقت کافی برای این مسیر را به کار گرفته تا در روز تعطیلی که تردد وسایل نقلیه بیشتر از روزهای قبل است شاهد چنین حادثه‌ای نباشیم.