نماینده دشتستان:

سهمیه آب شهرها و روستاهای دشتستان افزایش یابد

نماینده مردم دشتستان در مجلس یکی از مطالبات مهم دیرینه مردم شهرها و روستاهای دشتستان حل مشکلات آب شرب دانست و گفت: با توجه به رسیدن فصل گرما، سهمیه آب شهرها و روستاهای دشتستان افزایش یابد.

ابراهیم رضایی صبح امروز در بررسی طرح‌های آبرسانی در برخی روستاهای دشتستان با تسلیت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) بر ترویج مکتب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نسل‌های نوجوان و جوان تأکید کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران به ویژه تحریف دستاوردهای انقلاب استفاده می‌کنند که در این راستا جهاد تبیین یک ضرورت است.

وی امام راحل را حقیقت همیشه جاوید و زنده دانست و بیان کرد: ترویج مکتب، راه و اندیشه امام راحل به ویژه در نسل‌های جوان و نوجوان یک ضرورت است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکل تاریخی آب شرب استان بوشهر از جمله دشتستان پرداخت و با بیان اینکه برای حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستاها طرح‌های مهمی مصوب شده است، گفت: مطالبات و مشکلات مهم مردم در حوزه آب شرب در دشتستان همچون مخزن ذخیره آب برازجان، دالکی، دهقاید، کلمه و نوسازی شبکه آبرسانی روستاها و شهرها است.

رضایی با بیان اینکه برخی طرح‌های آبرسانی نیمه تمام است و نیاز به تکمیل برای بهره‌مندی مردم از آن دارد افزود: تکمیل خط انتقال آب از سد ارغون کلمه دشتستان یکی از طرح‌های مهم است.

وی توجه به تکمیل خطوط انتقال آب سد ارغون، خیرآباد، ارم و سد رئیسعلی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: حل مشکلات افت فشار آب در شبکه آبرسانی برخی روستاهای دشتستان در اولویت قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تسریع طرح‌های آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب افزود: با توجه به رسیدن فصل گرما، سهمیه آب شهرها و روستاهای دشتستان از خطوط اصلی انتقال آب استان افزایش یابد.