رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر

کشف ۸۲ کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده تریلی در بندر کنگان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس استان اصفهان در شهرستان کنگان خبر داد.

سرهنگ موسی کرمپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس، اظهار داشت: با کسب اخبار و گزارش واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مبنی بر حمل مواد مخدر توسط عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده تریلی از مسیر استان بوشهر به استان‌های مرکزی، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این خودرو در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر متوقف شد، افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با همکاری مأموران انتظامی شهرستان کنگان مسیرهای احتمالی تردد سوژه را به‌صورت نامحسوس مورد رصد و کنترل قرار داده و در مسیر کنگان به بوشهر در یک عملیات ضربتی توقیف و به مقر انتظامی انتقال دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف مواد مخدر تریاک از این تریلی خبر داد و تصریح کرد: مأموران در بازرسی از قسمت‌های مختلف کابین راننده تریلی  مقدار ۸۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کرمپور با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: تمام محورهای مواصلاتی شبانه‌روز مورد رصد نیروی انتظامی قرار دارد و برخورد با مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولویت قرار دارد.