راه‌اندازی ۲۱۰ خانه ورزش روستایی در استان بوشهر

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان استان بوشهر از راه‌اندازی و تجهیز ۲۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان بوشهر خبر داد و گفت: تا پایان امسال چند خانه ورزش روستایی دیگر احداث و تجهیز می‌شود.

عباس دراهکی ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و پیگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر یکی از طرح‌های مهم را توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاها دانست و اظهار داشت: در روستاها ساخت خانه ورزش مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر طرح‌های مختلف فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود، گفت: از محل اعتبارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون ریال ۳ خانه ورزش در روستاهای استان راه‌اندازی و تجهیز شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان بوشهر راه‌اندازی و تجهیز شده است.

دراهکی افزود: تا پایان امسال چند طرح خانه ورزش روستایی احداث و تجهیز خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر نیز بیان کرد: ۳ خانه ورزش روستایی در شهرستان بوشهر، دشتستان و تنگستان با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه‌ با موادمخدر تجهیز می‌شود و در اختیار جامعه هدف ورزش روستایی قرار خواهند گرفت.

سعید اسماعیلی افزود: همانند سال گذشته امسال نیز مسابقات ورزشی خانه‌های روستایی در سطح استان برگزار می‌شود.