قطب انرژی کشور جولانگاه مدیران پروازی

تنبیه ایرلاین‌ها باعث گرفتاری مدیران پروازی شد

لغو پرواز‌های عسلویه به دلیل گرانفروشی ایرلاین‌ها باعث سرگردانی و گرفتاری مدیران پروازی شد / مدیران پروازی به دلیل آلودگی شدید هوای عسلویه و نبود خدمات رفاهی،آموزشی و درمانی حاضر به اسکان دائم در منطقه نیستند.

 به دنبال لغو پرواز ۱۰ شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی،‌ با توجه به اینکه تعداد هواپیما در کشور بسیار بسیار کم و محدود است، مدیران پروازی دچار سرگردانی برای خرید بلیط و اعزام به عسلویه شدند.

باتوجه به هشدارهای متعدد رئیس جمهور و پس از آن مجمع نمایندگان و استاندار در خصوص مدیران پروازی، می بایست این موضوع بصورت جدی در دستور کار واحد‌های نظارتی قرار می گرفت و بساط مدیران پروازی برچیده و اجازه ندهند واحدهای تولیدی با آن عظمت در استان توسط پروازی ها اداره شوند. مدیرانی که از مزایای حقوقی عسلویه بهره مند می شوند ولی در رفاه پایتخت زندگی می کنند!

مدیران صنعت پتروشیمی،نفت و گاز به دلیل آلودگی شدید هوای عسلویه و نبود خدمات رفاهی،آموزشی و درمانی حاضر به اسکان دائم در منطقه نیستند.

در این میان، منتقدان طرح اسکان کارکنان اقماری صنعت نفت به مشکلاتی مانند آماده نبودن زیرساخت‌های کافی در شهرهای منطقه ویژه عملیاتی پارس، شرایط آب و هوایی منطقه‌ای خاص و معضل آلودگی ناشی از مشعل‌های گاز در عسلویه و امکان فروپاشی خانواده ها در اثر عدم رضایت خانواده کارکنان به مهاجرت اشاره می‌کنند.

نبود زیرساخت‌های کافی هم اکنون می‌تواند یکی از مشکلات اصلی این طرح در نظر گرفته شود. اما مدیران صنعت نفت مدعی هستند که راهکارهایی برای ارتقا زیرساخت‌ها در نظر دارند.

متاسفانه صنعت تا کنون در توسعه و ساخت زیرساخت‌های لازم در حوزه فرهنگی، آموزشی، ورزشی، تفریحی و بهداشتی در منطقه کوتاهی کرده است، و همین باعث شده دود این موضوع اول به چشم خود پرسنل صنعت برود.

بحث آلودگی آب، خاک و هوا در منطقه پارس جنوبی تا کنون به عنوان یکی از چالش‌های بزرگ پیش‌روی طرح ممنوعیت کار اقماری مطرح می شود.