با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

نشست کمیته اجرایی شواری راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد

جلسه کمیته اجرایی شورای راهبردی شرکت های ‍پتروشیمی منطقه پارس به ریاست سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در هتل پتروشیمی کاویان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص تکمیل دانشکده فنی و مهندسی جم با حضور رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد شورای راهبردی نسبت به تامین ۵۰ درصد اعتبار بر اساس ‍پیشرفت پروژه اقدام کند که این موضوع مشروط به تامین اعتبار باقی مانده از سایر منابع از سوی دانشگاه خلیج فارس می باشد.

دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر نیز در این نشست گزارشی از از خدمات درمانگاه ابن سینا شیرینو به کمیته اجرایی شورای راهبردی ارایه داد و مقرر شد خدمات اورژانس به صورت شبانه روزی در دمانگاه یاد شده انجام شود و بهداشت و درمان صنعت نفت نیز نسبت به توسعه خدمات درمانی در این درمانگاه اقدام نماید.

اصلاح فٰرایندهای مربوط به شورای راهبردی با هدف بهبود عملکرد نیز از دیگر مصوبات کمیته اجرایی شورای راهبردی بود ضمن اینکه مقرر شد مصوبات کمیته اجرایی فقط از سوی رییس کمیته اجرایی و دبیر شورا صورت پذیرد.

گفتنی است کمیته اجرایی شورای راهبردی به نیابت از شورای راهبردی تعیین شده و تمامی تصمیم های کمیته اجرایی مصوبات  شورا محسوب می شود.