معاون سیاسی استاندار بوشهر:

مدیر روابط عمومی خلاق و قوی جایگزین روابط عمومی ضعیف شود

پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌های ضعیف باید تغییر کنند و مدیران روابط عمومی خلاق و قوی جایگزین آنان شوند.

اکبر پورات ظهر پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: تجهیز و قوی کردن روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی و فرمانداری‌ها امری ضروری است و روابط عمومی‌های ضعیف باید جابجا و تغییر کنند و مدیران روابط عمومی خلاق و قوی جایگزین آنان شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انعکاس خدمات دولت به نحو شایسته توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور در رسانه‌ها و صدا و سیما جهت انعکاس اقدامات دولت و مجموعه مربوط به خودشان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای هم اندیشی مسائل در شورای اطلاع رسانی خبر داد و افزود: در واقع این شورا در قالب نشست هم اندیشی جهت انعکاس اقدامات دولت است.

وی بیان کرد: امروز نیز در بخش آرد و نان با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استاندار بوشهر به بحث و بررسی در این موضوع و ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات موجود آرد و نان پرداخته شد.