سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

تخصیص ۷۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح‌های ورزشی استان بوشهر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تخصیص ۵۰ میلیارد تومان از محل سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر به طرح‌های ورزشی خبر داد و گفت: در سفر دوم نیز ۲۰۱ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز فضاهای ورزشی مصوب شد.

یاسر جمالی با بیان اینکه ۱۳ هیئت ورزشی در استان با سرپرستی مدیریت می‌شود، اظهار داشت: برای ساماندهی این هیئت‌های ورزشی به‌زودی مجتمع انتخابات این هیئت‌ها برای تعیین رئیس آن تشکیل می‌شود.

وی از ساماندهی ورزشکاران حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا ورزشکاران در عرصه قهرمانی ماهانه حقوق ۴ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که به‌زودی به ۷ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی ورزشی برای تحلیل واقعی ظرفیت ورزشکاران و زیرساخت فضاهای ورزشی در شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی با آموزش و پرورش استان بوشهر تفاهم‌نامه در عرصه شناخت استعدادهای ورزشی و پیکر سنجی منعقد می‌شود.

جمالی تقویت باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح استعدادیابی ورزشی در مدارس استان بوشهر تحول مهمی در استان ایجاد می‌شود.

وی از ایجاد کمپ تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای بازیابی شخصیت قهرمانی، ورزشکاران استان بوشهر در سطوح مختلف با ورزشکاران قهرمان بین‌المللی ملی و المپیک آشنا می‌شوند و تکنیک‌های آنان در کمپ تیم ملی استان بوشهر مورد توجه قرار می‌دهند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یکی از مشکلات مهم ورزشکاران در اعزام به مسابقات را هزینه ایاب‌ و ذهاب اعلام و تصریح کرد: در این عرصه راهکارهای لازم برای تأمین هزینه اعزام این ورزشکاران اندیشیده شده و اجرایی می‌شود.

جمالی حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاها در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی نیازسنجی می‌شود.

وی با اشاره به ثبت ۴۷ تشکل مردمی در حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: از این تعداد تشکل مردمی در حوزه جوانان ۱۷ تشکل آن فعال و ۴ مورد آن دارای شناسنامه مالی هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزاری ۱۰ برنامه ازدواج آسان در شهرستان‌های استان در دهه امامت و ولایت تصریح کرد: امسال تحول مهمی در توسعه برنامه‌های ازدواج آسان در استان بوشهر ایجاد شده و ادامه دارد.

جمالی از افزایش ۲۰ درصد ازدواج جوانان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: امسال در ازدواج جوانان رشد قابل توجهی رقم خواهد خورد.

وی توسعه خانه ورزش روستایی را یکی از محورهای مهم استان بوشهر برشمرد و افزود: تاکنون ۲۱۰ خانه ورزش روستایی در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تخصیص ۵۰ میلیارد تومان از محل سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر به طرح‌های ورزشی خبر داد و گفت: در سفر دوم نیز ۲۰۱ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز فضاهای ورزشی مصوب شد.

جمالی با اشاره به مصوبه ۱۳۷۷ میلیارد تومانی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع وزارت نفت در استان بوشهر اضافه کرد: از این میزان اعتبار سهم ورزش بیش از ۳۵ میلیارد تومان است که پرداخت آن مشکلات بخش‌های مختلف برطرف می‌کند.