مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر

طراحی برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس بوشهر

موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از طراحی برنامه‌های متنوع برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس این استان خبر داد.

علی موحدی صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح خانه یاریگران زندگی ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان استان بوشهر اظهار داشت: این فضا با کار جهادی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مقابله با مواد مخدر را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مأموریت این مدرسه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری آن در جامعه است.

موحدی توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تغییر باورهای نادرست و تحمیل اندیشه‌های غلط به دانش‌آموزان را از اهداف دشمنان در تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دانست و گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مختلفی از جمله اردوهای راهیان نور، فرهنگی، سیاحتی و دیگر حوزه‌ها در طول سال تحصیلی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در بهترین شرایط تعاملی با دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر حوزه‌ها قرار دارد.

موحدی گفت: تیم‌های تخصصی مشاوره‌ای در خانه یاریگران زندگی آموزش و پرورش استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، دادگستری، سپاه، کمیته امداد مستقر می‌شود.