رئیس واحد آتش نشانی آبدان

تلاش دوساعته آتش نشانان آبدان برای نجات راننده گرفتار

رئیس واحد آتش نشانی آبدان گفت: با تلاش دوساعته آتش‌نشانان، و همکاری اورژانس و گشت راهداری دیر، راننده محبوس در داخل خودرو نیسان از مرگ حتمی نجات یافت.

محسن تاجیک در بیان جزئیات این خبر گفت: ساعت ۰۵:۴۵ بامداد امروز سقوط یک دستگاه نیسان وانت ویژه حمل مواد غذایی به داخل یک پل در جاده بوشهر _کنگان به ایستگاه آتش‌نشانی آبدان گزارش شد که بلافاصله ماموران آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اطلاع یافتن از محبوس بودن راننده در درون خودرو، پیگیری لازم برای تهیه دستگاه هیدرولیک نجات انجام شد، ولی موفق به تهیه آن نشدیم.

رئیس واحد آتش نشانی آبدان ادامه داد: پس از رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه و بررسی وضعیت حادثه مشخص شد خودرو نیسان به علت نامعلومی به درون پل سقوط کرده و راننده درون خودرو گرفتار شده که اقدامات اولیه لازم برای احیا فرد حادثه دیده از سوی اورژانس انجام شد.

وی گفت: با تلاش دو ساعته آتش‌نشانان و استفاده از دستگاه برش ایستگاه آتش‌نشانی کاکی، راننده گرفتار از درون خودرو خارج و با کمک اورژانس به بیمارستان کنگان اعزام شد.

تاجیک با اشاره مجهز نبودن ایستگاه آتش‌نشانی آبدان به دستگاه هیدرولیک نجات، گفت: داشتن این دستگاه برای آتش‌نشانان در مواقع ضروری مانند حادثه امروز حیاتی است که پیگیری لازم برای تهیه آن از بخشدار و شهردار آبدان و همچنین فرماندار دیر انجام شد.