در هفته دولت؛

۸ پروژه بهداشتی در شهرستان جم افتتاح یا آغاز می‌شود

احمد پور، فرماندار شهرستان جم خبر داد: در هفته دولت امسال ۴ خانه بهداشت روستایی به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲ پایگاه سلامت و ۲ پانسیون پزشک در شهرستان جم آغاز می‌شود.

سید محمد احمد پور صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری هشت پروژه بهداشتی در شهرستان جم افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی از افتتاح چهار خانه بهداشت روستایی در سطح شهرستان جم خبر داد و افزود: خانه‌های بهداشت حرمیک، صیدی، علی‌آباد و خیر ساز حاجی‌آباد در هفته دولت به‌صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در حوزه بهداشت جم خبر داد و گفت: دو پایگاه سلامت در محله خواجه احمدی شهر جم و شهر بهارستان و در راستای ماندگاری پزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) ریز و شهید حمیدی بهارستان نیز عملیات اجرایی ۲ پانسیون آغاز می‌شود.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم با سازمان برنامه‌وبودجه استان به منظور تجهیز مراکز بهداشتی جدید انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد این پروژه‌ها به‌صورت کامل و مجهز افتتاح شوند.

در حاشیه این بازدید، رئیس شبکه بهداشت و درمان جم، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و کارشناسان عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حضور داشتند.