با حضور سخنگوی دولت

آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر برگزار شد

آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر با حضور سخنگوی دولت برگزار شد.

در این آیین که شامگاه روز سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با حضور سخنگوی دولت، استاندار بوشهر و جمعی از مدیران دستگاه های ایجرایی این استان برگزار شد ، از روابط‌عمومی های برتر این استان در جشنواره رسانه‌ای فجر تقدیر به عمل آمد.

مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، فنی و حرفه ای، دانشگاه علوم پزشکی، اوقاف و امور خیریه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت دشتستان، فرمانداری‌های دشتستان و کنگان بعنوان برترین‌های نخستین جشنواره رسانه‌ای دهه فجر معرفی شدند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر در این آیین گفت: سال گذشته ۲ جشنواره رسانه‌ای شامل جشنواره رسانه‌ای شهید رجایی ویژه خبرنگاران و رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی ویژه روابط عمومی‌ها برگزار شد.

سید حسین موسوی شامگاه سه‌شنبه با تقدیر از مدیریت ارشد استان به دلیل حمایت از جشنواره رسانه‌ای فجر اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارائه دستاوردها و عملکرد نظام، امید آفرینی در جامعه و انعکاس عملکرد دولت و اطلاع رسانی بهتر به مردم و ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بود.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر ارسال شد که پس از داوری‌های انجام شده ۱۲ اثر مربوط به مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بعنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

دبیر جشنواراه رسانه‌ای فجر استان بوشهر اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بعنوان علی اکبران جبهه جنگ نرم شناخته می‌شوند.

بازگشت امید به مردم استان بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ۲ سال گذشته دولت‌مردان دولت سیزدهم جانانه ایستادند و اتفاق‌های خوبی در استان رقم زدند و به این شکل امید به معنای واقعی کلمه به مردمان این استان بازگشت.

عبدالرحیم افروغ اضافه کرد: به طور یقین ثمره این تلاش‌ها وظیفه ما را در مجموعه شورای اطلاع رسانی، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها خیلی سنگین‌تر می‌کند.

وی اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی برحسب دستور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به صورت منظم در استان بوشهر در حال برگزاری است و رصد و پایش فضای مجازی استان نیز به صورت کامل و منظم انجام می‌شود.

به گفته افروغ براساس رصد و پایش فضای مجازی و انحراف‌هایی که عده‌ای در استان ایجاد می‌کردند به صورت دقیق رصد و براساس آن سیاستگذاری‌ها، مصاحبه‌ها، بیانیه‌ها و مواضع در استان مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: امروز کار کردن در فضای رسانه و برای تقابل با جریان برنامه‌ریزی شده و ساختارهای مشخصی که از سوی نهادهای مخالف و معاند در خارج از کشور هدایت می‌شودباید ساختاری با پشتیبانی قوی داشته باشیم.

افروغ یادآور شد: هرچند امروز سربازان و افسران عرصه رسانه درحال کار هستند اما نیاز به تجهیزات جدی‌تری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای حضور در جنگ تحریف؛ افزون بر پشتیبانی سخت افزاری از رسانه برای تجهیز لشکرهای سایبری نیاز به تجهیز نیروی انسانی متخصص وحمایت‌های نرم افزاری در این بخش است.

وی افزود: در جنگ تحریف نیاز به روایت پیشرفت، عزت و روایتی که همراه سازی مردم را به دنبال دارد نیاز است.

تلاش برای پیشرفت استان بوشهر با وحدت و همدلی

مدیرروابط عمومی استانداری بوشهر گفت: کسب عنوان برتر در همایش جهاد تبیین و رتبه اول استان در خبررسانی وزارت کشور از جمله افتخارات این روابط عمومی در سال گذشته است.

عباس مطاف افزود: همچنین تعریف برنامه یکشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها در استانداری بوشهر و چهارشنبه‌های پاسخگویی در ایرنا، برگزاری ۱۱ تور رسانه‌ای در سال قبل، راه‌اندازی کاروان رسانه‌ها در هفته دولت و دهه فجر و ۸۸۷ خبر در پرتال استانداری بوشهر، ۴۱ فیلم کوتاه و تیزر از جمله گام‌های برداشته شده برای اطلاع رسانی هرچه بهتر عملکرد دولت در استان بوشهر است.

وی تاکید کرد: با توجه به جو وحدت و همدلی که استاندار بوشهر در استان حاکم کرده است امروز فضای رسانه‌ای استان آرام و همه برای پیشرفت بوشهر در تلاش هستند.