یادداشت:

استاندار بوشهر با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت

محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بر اهمیت و جایگاه این قشر فهیم و تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بر اهمیت و جایگاه این قشر فهیم و تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد.

در بخشی از پیام استاندار بوشهر آمده است: خبرنگاران با انعکاس عملکرد دولت و نظام اسلامی در جهاد تبیین نقش محوری بر عهده دارند و تقویت اطلاع رسانی شفاف و صحیح، باید مورد تاکید خبرنگاران قرار داشته باشد.

محمدی زاده با اشاره به جایگاه نقد و نقادی در پیشرفت و توسعه کشور خاطر نشان کرد: انتقاد سازنده توسط رسانه ها در واقع تلنگری به مدیران و مسئولان است و البته باید مرز بین انتقاد و تخریب توسط خبرنگاران حفظ شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: از ابتدای پذیرش مسئولیت در استان بوشهر، خبرنگاران را به عنوان معاون پنجم استاندار انتخاب کردم و در ۲۲ ماه اخیر با تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه، اطلاع رسانی شفاف و سالم در استان انجام شده است.

محمدی زاده بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی و کشاورزی و آبزی پروری و گردشگری و … دارد که نقش خبرنگاران در معرفی این ظرفیت ها، بسیار مهم است و می تواند در افزایش جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موثر باشد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف تاکید کرد: این روز را به خبرنگاران صدیق و با وجدان استان تبریک گفته و امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت و اعتلای بیش از پیش این عزیزان در عرصه های مختلف باشیم.