فرماندار شهرستان جم

سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی در طرح‌های عمرانی شهرستان جم

احمدپور، فرماندار شهرستان جم از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰۴ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان جم خبر داد.

سید محمد احمدپور از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۴ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: عمده این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری، اقتصادی، بهداشت، راه در سطح شهرها و روستای شهرستان جم به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار جم از افتتاح و آغاز ساخت ۸ پروژه حوزه سلامت با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جم خبر داد و افزود: ۴ خانه بهداشت حرمیک، علی آباد، صیدی و خیرساز حاجی آباد به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی پایگاه‌های سلامت شهر بهارستان و محله خواجه احمدی شهر جم و پانسیون پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت ریز و بهارستان آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی توسعه فیزیکی و تجهیزاتی بیمارستان توحید جم نیز با اعتباری افزون بر ۲۸۸ میلیارد تومان در هفته دولت آغاز می‌شود.

احمدپور با اشاره به اینکه پروژه‌های عمران شهری جم با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی ‌می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد افزود: آغاز عملیات اجرا فضای آیینی در شهر جم با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و مساحت ۱۱ هزار متر مربع آغاز به کار فاز جدید پارک بزرگ چگاسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان، بهره‌برداری از زیرسازی و آسفالت خیابان و معابر شهری از جمله پروژه‌های شهرداری جم در هفته دولت است.

وی از افتتاح ۲ مدرسه در هفته دولت در شهرستان جم خبر داد و افزود: مدرسه شهید پیکر روستای صیدی و مدرسه شهید سلیمانی روستای چاهه به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار جم با بیان اینکه عملیات بهسازی راه مواصلاتی جم به سیراف در هفته دولت آغاز می‌شود گفت: این پروژه با اعتباری افزود بر ۲۷۲ میلیارد تومان اجرایی می‌شود و با رفع مشکلات این راه، شاهد کاهش حوادث ترافیکی خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دولت شهرستان جم ۳۰ ویژه برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.