هفته دولت:

بیش از ۲۰ پروژه روستا های علی آباد و چم چشمه به بهره برداری رسید

احمدپور، فرماندار شهرستان جم گفت: در دولت آیت اله رئیسی با دوری از حواشی و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جم، در ادامه برنامه های هفته دولت ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ پروژه عمرانی روستا های علی آباد و چم چشمه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و با حضور فرماندار شهرستان جم به نمایندگی از پروژه های عمرانی دهیاری های بخش مرکزی به بهره برداری رسید.

سید محمد احمدپور فرماندار جم گفت: در دولت آیت اله رئیسی با دوری از حواشی و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد، در این دولت توسعه و خدمت رسانی به مردم در اولویت است.


عاطفه قلاوند عصر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای علی آباد شهرستان جم اظهار داشت: این خانه بهداشت با متراژ ۹۵ متربع به بهره برداری رسید.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جم افزود: اعتبار این پروژه ۲۵ میلیارد ریال و از محل اعتبارات محرومیت زدایی استان بوشهر است.

وی خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه سلامت شده است و تنها در ۲ سال اخیر ۱۲ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی گفت: خانه بهداشت روستای علی آباد در بخش مرکزی جم واقع شده و روستاهای علی آباد، دیمیتی و بیدبلند را تحت پوشش دارد.