با حضور فرماندار جم

افتتاح خانه بهداشت روستای حرمیک‌ بخش ریز شهرستان جم

رییس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: در دولت سیزدهم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰ پروژه حوزه بهداشت در دست اقدام است و با بهره برداری از آن ها یک‌هزار متر مربع به فضای فیزیکی بهداشت شهرستان جم اضافه می شود.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، احمد قاسمی در مراسم افتتاحیه خانه بهداشت روستای حرمیک اظهار داشت: در دولت سیزدهم یک‌هزار مترمربع به فضای بهداشتی شهرستان جم افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه در دوسال اخیر ۶ خانه بهداشت روستایی در شهرستان جم کلنگ زنی شده است گفت: امروز خانه بهداشت حرمیک به متراژ ۸۵ مترمربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت: خانه های بهداشت علی آباد، حاجی آباد، صیدی در هفته دولت امسال افتتاح و خانه های بهداشت جنوب جم و چم چشمه در حال ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی از کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال در هفته دولت جم خبر داد و افزود: پایگاه های سلامت شهر بهارستان و محله خواجه احمدی شهر جم، پانسیون پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شهرهای ریز و بهارستان کلنگ زنی می شوند.

10__99bc8a0a.jpg (522×323)

رییس شبکه بهداشت و درمان جم با اشاره به اینکه در دو سال اخیر بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به حوزه سلامت اختصاص یافت افزود: در سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات حوزه بهداشت تخصیص پیدا کرد.

معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۸ پروژه بهداشتی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد افزود: این پروژه ها از محل ۲۰۰ هزار پروژه ای است که از اعتبارات محرومیت زدایی از سوی مقام معظم رهبری اختصاص یافته است.

حسین دلخواه با بیان اینکه ۴ خانه بهداشت در هفته دولت شهرستان جم افتتاح می شود افزود: از محل اعتبارات محرومیت زدایی ۲ خانه بهداشت دیگر نیز در دست احداث است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه ها، در شهرستان جم روستای دارای شرایط و نیازمند به خانه بهداشت نمی باشد و خانه های بهداشت فرسوده نیز بازسازی مجدد شدند.

گفتنی است در سومین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان جم، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولین شهرستان جم، خانه بهداشت حرمیک به بهره برداری رسید.

حرمیک روستایی از توابع بخش ریز شهرستان جم در جنوب استان بوشهر است.