معاون استاندار بوشهر:

آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر قطع نمی‌شود

پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، آب و برق دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و مدارس استان بوشهر قطع نمی‌شود.

اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: امسال مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص دانشگاه‌ها و حوزه آموزش استان بوشهر از بخش صنعت به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و از محل مسئولیت‌های اجتماعی هم باید به دانشگاه‌های استان کمک و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین برای ایاب و ذهاب دانشجویان از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده شود که در این زمینه شهرداری بندر بوشهر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و ارائه خدمات اعلام کرده است.

پورات افزود: افزایش روشنایی و بهسازی محیطی در دانشگاه‌ها، خیابان و کوچه‌های منتهی به دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی در دست اقدام است.

وی گفت: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت آب و برق استان بوشهر، دیگر شاهد قطع آب و برق دانشگاه‌ها، مدارس و به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی نخواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در راستای بهبود سلف سرویس دانشگاه‌ها کنترل و نظارت ویژه انجام خواهد شد و در همین راستا اقلام اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت و مرغ به دانشگاه‌ها کمک می‌شود.

پورات با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی و برگزاری جشن و مراسم مختلف در فضای دانشگاه‌های استان باید افزایش یابد، اظهار کرد: امسال بازدید دانشجویان از مراکز صنعتی استان با عنوان راهیان پیشرفت برگزار خواهد شد که در کنار این چنین برنامه‌ها باید اقدامات فرهنگی در دانشگاه‌های استان افزایش یابد.