امام جمعه موقت دیر تاکید کرد؛

ناتوانی صیادان در پرداخت تعرفه مجوز صید/ مسئولان پیگیری کنند

امام جمعه موقت دیر گفت: صیادان توان پرداخت تعرفه‌های سنگینی که برای صدور مجوز صید تعیین شده را ندارند و دچار مشکل هستند.

حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: لقمه انسان در زندگی او خیلی تأثیر دارد و اگر این لقمه حرام و شبهه ناک شد او را از مسیر تقوا بیرون و دچار انحراف می‌کند.

سعیدی با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی و گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان، عنوان کرد: خانواده‌های این عزیزان هر لحظه دچار دغدغه و نگرانی هستند، چون بحث آتش نشانی و ایمنی بسیار پرمخاطره است.

وی با قدردانی از پیگیری مشکلات صیادان توسط فرمانداری، یادآور شد: صیادان عزیز با این تعرفه‌های سنگینی که باید برای صدور مجوز صید پرداخت کنند، واقعاً توان ندارند و برای گرفتن مجوز دچار مشکل می‌شوند.

سعیدی تاکید کرد: بخش عظیمی از جامعه ما در شهرستان دیر صیادان هستند که اگر مشکل تعرفه صید حل شود با دلگرمی بیشتری به اشتغال می‌پردازند و در کنار آن اشتغال برای دیگران ایجاد می‌شود که امیدواریم نماینده مجلس و مسئولین استان و شهرستان این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند؛ مشکل اصلی خود این مبلغ است که زیاد است و با تقسیط کردن آن مشکل حل نمی‌شود.