معاون سیاسی استاندار بوشهر:

اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شود

پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با دستور رئیس جمهور باید اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شود.

اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست با جوانان شهرستان دشتی با تقدیر از اقدامات مدیران در توسعه و عمران و آبادی شهرستان اظهار داشت: جوانان مسائل و مشکلات مختلف شهرستان مطرح کنند و ما نیز پیشنهادات عزیزان در سطح استان و تهران پیگیری می‌شود.

وی افزود: حضور استاندار و معاونین استاندار به صورت مستمر در شهرستان‌ها با هدف رفع مشکلات مردم انجام می‌شود که این مهم نقش بسزایی در امید آفرینی در جامعه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دشمن برنامه ریزی های مختلفی برای پیاده روی اربعین داشته و اتاق فکر دشمن هم فعال شد ولی با تدابیر صورت گرفته تمامی توطئه‌ها خنثی شد.

وی تصریح کرد: در بازگشایی مدارس هم دشمنان برنامه‌هایی داشتند و تلاش می‌کردند از چند روز قبل از بازگشایی مدارس تجمعاتی داشته باشند که به حمدالله این هم خنثی شد.

پورات اضافه کرد: وضعیت امنیت استان در کشور مطلوب است و در حال حاضر فضای سیاسی استان آرام است.

وی بیان کرد: در انتخابات هیچ مدیری اجازه جانب داری از هیچ داوطلب انتخاباتی ندارد و راهبردهای خودمان بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه می‌دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: پیش می‌کنیم انتخابات باشکوه و پرشور برگزار شود و اقدامات امید آفرین با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های هفته دولت به نسبت سال گذشته افزایش یافته و در حوزه آب نیز کارهای خوبی در سطح استان شروع شده است.

پورات با بیان اینکه حوزه فرهنگی در سالیان گذشته مظلوم واقع شده است؛ گفت: در حوزه عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده ولی در حوزه فرهنگی باید کارهای بیشتری صورت بگیرد که ما این کار را شروع کردیم.

وی بیان کرد: با دستور رئیس جمهور باید اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر آموزش نیروهای انسانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته آموزش نیروها با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: اولویت جذب نیروهای بومی در پارس جنوبی دنبال می‌کنیم و هر ماه شخصاً در عسلویه دنبال و پیگیر این موضوعات هستم.

پورات با تاکید بر اینکه جوانان به سمت توانمند سازی بروند؛ گفت: اختیارات استانداران افزایش یافته و یکی از این اختیارات این است که مدیران نفتی و پتروشیمی‌ها با هماهنگی استاندار منصوب شوند.

وی بیان کرد: در انتصابات همه باید به هم کمک کنیم تا شاهد ارتقا نیروهای بومی در استان و پارس جنوبی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه فرمانداران تلاش کردیم از افراد با تجربه استفاده شود، برخی از مدیران کل موفق بودند و لی در برخی از جاها نیز ضعیف بودیم و سال آینده تغییرات اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در کادر سازی نیروهای انقلاب ضعیف هستیم ولی کارهای خوبی شروع کردیم و تلاش داریم از نیروهای توانمند استان و شهرستان استفاده کنیم.

پورات یادآور شد: تلاش داریم در انتصابات عدالت وجود داشته باشد و این هماهنگی و اقدامات شروع شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان دشتی نیروهای خوبی وجود دارد ولی حاضر نیستند در دیگر نقاط استان پست مدیریتی بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: متأسفانه در شهرستان از نیروهای انقلابی حمایت نمی‌شود و این ضعف است.

وی خاطر نشان کرد: مدیران کل مکلف هستند از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی استفاده کنند.

پورات با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه فرهنگی شروع شده و از ظرفیت صنعت به خوبی استفاده می‌شود، گفت: تلاش داریم دغدغه‌های نیروهای انقلاب در حوزه فرهنگ مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: مسائل مطرح شده از سوی جوانان در سطح استان با حضور مدیران کل پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه کارهای نمایشی در استان نمی‌شود گفت: وضعیت انتصابات در استان به نسبت قبل بهتر می‌شود.