شیخان مدیرعامل پازارگادشیخان در جشن هفته وحدت در شهرستان جم عنوان کرد؛

کارکنان پازارگاد در خط مقدم پشتیبانی از صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد گفت: کارکنان زحمتکش شرکت پازارگاد در خط مقدم پشتیبانی از صنعت پتروشیمی، در این منطقه فعال هستند.

محمد شیخان مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در جشن هفته وحدت در مجتمع رازی شهرک پردیس شهرستان جم که با حضور کارکنان و خانواده های این شرکت برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اعظم (ص)، گفت: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیب بنده و همکارانم شد تا اولین جشن خانوادگی کارکنان محترم شرکت پازارگاد را به مناسبت روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، برگزار کنیم.

وی با ابراز خرسندی از همراهی و حضور تؤام با سرور و شادی کارکنان‌ در کنار خانواده‌هایشان در این جشن صمیمی، تاکید کرد: کارکنان زحمتکش شرکت پازارگاد در خط مقدم پشتیبانی از صنعت پتروشیمی، در این منطقه فعالند و خانواده های محترم آنها که عزیزترین و بهترین عناصر سازمان ما به شمار می آیند، همواره حامی همسران سختکوش خود در خط مقدم کار و تلاش بوده و هستند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد تصریح کرد: اولین خواسته من از همکاران این است که به جشن ها و برنامه های خانوادگی که می تواند کانون هویت، شادی، نشاط و امید خانواده باشد، استمرار ببخشند.

شیخان گفت: باید از محتوای غنی و معنوی اعیاد و مناسبت های دینی و ملی در کنار این جشن ها بهره ببریم و بهره گیری از امتیازات اخلاقی حضرت رسول و سیره پیامر اکرم (ص) می تواند دستاورد این حضور باشد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در این جشن به همه حاضران که نامشان محمد، احمد، فاطمه و زهراست، هدیه ای به رسم یادبود اهدا کرد.