با حضور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد

نشست مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان بوشهر برگزار شد

وحید حیدری خبرداد: ششمین نشست مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان بوشهر با حضور مدیران مؤسسات، مسئولان استانی و شهرستان در موسسه قرآن و عترت صراط زلال گناوه برگزار شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه این نشست اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های جدی ما در رابطه با فعالیت‌ها و انجام امور قرآنی در استان بوشهر،، موضوع توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی است.

وحید حیدری افزود: در این همین راستا از سال گذشته برنامه نشست‌های توانمندسازی مدیران مؤسسات را تحت عنوان «نشست مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت» را در دستور کار قرار دادیم که در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این نشست‌ها تا کنون در شهرستان‌های بوشهر، جم، دشتی و دشتستان برگزار شده است و امروز ششمین نشست مدیران مؤسسات قرآنی در شهرستان گناوه به میزبانی مؤسسه قرآن و عترت صراط زلال گناوه با حضور مدیران مؤسسات از شهرستان‌های استان برگزار شد.

حیدری گفت: این نشست‌ها با هدف هم اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی استان و در راستای توانمند سازی مدیران و شبکه سازی قرآنی برگزار می‌شود و پیرامون مسائل داخلی مؤسسات از جمله مالیات، مجوز، ثبت فعالیت‌ها مؤسسات در سامانه حمد و اقتصاد قرآن در حال کار هستیم تا مؤسسات در این زمینه‌ها توانمند شوند.