معاون سیاسی استاندار بوشهر:

افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه های استان بوشهر مورد تاکید است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تلاش برای افزایش نشاط در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: در دیدار و گفت‌وگو با دانشجویان دنبال شنیدن مطالبات آنها هستیم.

به گزارش جنوب استان پورات ظهر چهارشنبه در بازدید از خوابگاه دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: ما در طول سال و به صورت مستمر در خصوص اقدامات و تمهیدات انجام شده در راستای ارائه خدمات رفاهی مناسب به دانشجویان خوابگاهی، از نزدیک بازدید و در جریان اقدامات انجام شده قرار خواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر افزود: ضمن گفت و گو با دانشجویان و پرسنل خوابگاه ها، از ارائه پیشنهاد و نقطه نظرات آنان استقبال و تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان از اولویت های کمیسیون دانشجویی استان است.

پورات با توجه به نقطه نظرات و دریافت پیشنهادات مطرح شده از جانب دانشجویان قول مساعد برای بررسی، پیگیری و رفع مسائل عنوان شده را داد و تصریح کرد: هدف ما در استان بوشهر این است که جایگاه دانشجو را قدر بدانیم و در زمینه های مختلف علمی، بالندگی، ورزش و تزکیه اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: تقویت روحیه نشاط در دانشجویان امری ضروری است و همچنین گفت‌وگوی چهره به چهره با دانشجویان و شنیدن صحبت‌های آنان از نزدیک، به تسهیل روند رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های آنان کمک بسیاری خواهد کرد.