مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس

تأکید مدیرعامل پتروشیمی پارس بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان

میرحاجی، مدیرعامل پارس گفت: وظیفه خود می‌دانیم از ظرفیت‌های صنعتی استان استفاده کنیم، این مجموعه تلاش دارد اقلام موردنیاز خود را از درون استان بوشهر تأمین کند تا کسب‌وکارهای صنعتی و محلی حمایت شوند.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس، در مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس، پنج عضو حقوقی هیات مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.

مجمع‌عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت پتروشیمی پارس با حضور بیش از ۹۱ درصد از سهام‌داران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از کارکنان شرکت در محل سالن کنفرانس شهید مهدوی شرکت و به ریاست مرتضی رحیمیان سرای تشکیل شد.

در این مجمع که سهام‌داران به‌صورت حضوری و همچنین از بستر دیما امکان مشارکت داشتند اعضای حقوقی هیئت‌مدیره شامل شرکت‌های هنگام، هرمز، کارون، سرمایه‌گذاری غدیر و شرکت نفت و گاز پارسیان برای مدت ۲ سال انتخاب شدند و روزنامه اطلاعات نیز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد.

لازم به ذکر است، در برگزاری این مجامع شرکت پتروشیمی پارس از ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

تأکید مدیرعامل بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در این نشست، مسئولیت اجتماعی را از وظایف شرکت برشمرد و گفت: از جامعه محلی که همیشه پشتوانه، همراه و در کنار ما بوده و هستند تشکر می‌کنم.

در این راستا تلاش خواهد شد اقلام مصرفی شرکت از استان تأمین شود و حتی اگر نیاز باشد سعی می‌کنیم جامعه پیرامونی را توانمند کنیم.

سیاوش میرحاجی افزود: وظیفه خود می‌دانیم از ظرفیت‌های صنعتی استان استفاده کنیم، این مجموعه تلاش دارد اقلام موردنیاز خود را از درون استان بوشهر تأمین کند تا کسب‌وکارهای صنعتی و محلی حمایت شوند.

وی اضافه کرد: برای تحقق این امر به توانمند کردن و حمایت از تولیدی‌های محلی نیز کمک خواهیم کرد. مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: روند حمایت از رسانه‌های محلی را همچون گذشته و حتی پرقدرت‌تر دنبال خواهیم کرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.