رئیس کل دادگستری استان بوشهر

هفت پلاک رفع تداخل شده است / رفع تداخلات در استان بوشهر با سرعت و دقت بیشتری انجام شود

مهرانگیز، رییس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: رفع تداخلات باید با سرعت و دقت انجام شود که نه حق مردم و نه دولت تضییع نشود.

مهدی مهرانگیز ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی قانونی مرتبط با ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: خدمت به مردم به‌ویژه خدمت صادقانه چیزی است که خداوند متعال پاداش آن را خواهد داد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی نه اهل دوربین بود و نه مصاحبه؛ اما کارش برای مردم بود و خداوند شهادت را که کمترین پاداش او بود به او عنایت کرد.

رییس‌کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: اجرای رفع تداخلات که همه شما همکاران در اجرای آن سهیم هستید بسیار مهم است و یک کار جهادی است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای رفع تداخلات تا پایان سال ۱۴۰۰، هفت پلاک رفع تداخل شده است اما تا الان در این بازه زمانی به تعداد ۱۹۰ پلاک رسیده است که بسیار ارزشمند است اما از برنامه ابلاغی عقب هستیم.

مهرانگیز تصریح کرد: لازم است همه دستگاه‌ها از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت اسناد و املاک و امور اراضی همکاری لازم داشته باشند تا همه پلاک‌های مشمول رفع تداخلات تعیین تکلیف شوند.

وی بیان داشت: کار رفع تداخلات باید با سرعت و دقت انجام شود که نه حق مردم و نه دولت تضییع نشود.

رییس‌کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: با تعیین تکلیف پلاک‌ها و صدور اسناد تک برگ برای اراضی اختلافات بسیار کم خواهد شد.