با حضور مهدی تاج

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون انتخاب شد

در مجمع عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، امیرحسین محتشم به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

مجمع عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر صبح امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

در این مجمع رئیس فدراسیون هیئت فوتبال با قدردانی از اقدامات مهم و مؤثر در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه عملکرد هیئت‌های ورزشی بررسی می‌شود انتظار می‌رود مشکلات زیرساختی ورزش استان بوشهر برطرف شود.

مهدی تاج با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف تیم اصلی شاهین بوشهر گفت: مسائل حقوقى این تیم در حال پیگیری است که امید می‌رود مشکل این تیم حل و فصل شود.

وی ظرفیت استان بوشهر در عرصه زمین فوتبال ساحلی را مناسب دانست و با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی ایران در کشور برتر است گفت: بیشتر اعضای تیم فوتبال ساحلی ایران از بازیکنان بوشهری تشکیل شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه امکان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهر به لحاظ نبود هتلینگ مناسب، امکان‌پذیر نیست تصریح کرد: توجه به هتل‌لینگ دربوشهر یک امر مهم و ضروری است.

 ۲ زمین به زمین‌های چمن فوتبال بوشهر اضافه می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه مجمع فوتبال استان به‌صورت مطلوب تشکیل و برگزار شد خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با این اراده‌‌ای که وجود دارد و نگاهی که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای ارتقای فوتبال استان دارد توجه ویژه‌ای برای حل مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها دارد.

یاسر جمالی یکی از مشکلات مهم را زیرساخت‌های هتلینگ دانست و بیان کرد: تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم زمینه برطرف شدن این مشکل فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت بوشهر در عرصه فوتبال گفت: با توجه به این ظرفیت بوشهر و تقاضای موجود باید بر اساس این توانمندی زمین‌های فوتبال توسعه داده شود.

مدیرکل ورزش استان بوشهر اضافه کرد: برای توسعه زمین‌های فوتبال اقدامات مهمی انجام شده ۲ زمین به زمین‌های چمن فوتبال اضافه می‌شود.

  امیرحسین محتشم با ۲۷ رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد

در این مجمع پس از پایان رأی‌گیری، امیرحسین محتشم با ۲۷ رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

همچنین زهره خلیفه با ۲۳ رأی به عنوان نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

شهرام سلیمی‌فرد با ۲۵ رأی به عنوان نماینده هیئت و عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

و سعید مسیگر با ۲۴ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌ها و عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.