جشنواره

تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی در دستان پتروشیمی نوری

پتروشیمی نوری با دریافت بالاترین امتیاز ارزیابی در بین شرکت های پتروشیمی، تندیس بلورین دهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی را کسب کرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، دهمین دوره جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه، با حضوردکتر مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علی عسکری مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمع کثیری از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های سرآمد این صنعت در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.
در این مراسم و بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط تیم خبره ارزیابی تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر معرفی و تندیس بلورین این جشنواره ملی به مهندس صانعی مدیرعامل این شرکت بزرگ آروماتیکی اهدا شد.
علاوه بر این شرکت پتروشیمی نوری در بخش دیگری از مراسم، توانست جایزه ی برترین های صنعت پتروشیمی از دیدگاه بهره وری را نیز دریافت کند.
گفتنی است جایزه ملی تعالی سازمانی هر ساله مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان ها و شرکت ها و نتایج موفقیت‌های آنها و بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM مدل ۲۰۲۰ انجام می گیرد و یکی از معتبرترین جوایز ملی ایران در حوزه ی صنعت پتروشیمی به شمار می آید.