ضرورت ایجاد پایگاه اورژانس در شهر شیرینو

برخورد پراید باری با اتوبوس در شیرینو ۸ مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: برخورد خودرو پراید باری با اتوبوس در شهر شیرینو هشت مصدوم بر جا گذاشت.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: برخورد خودرو پراید باری با اتوبوس در شهر شیرینو هشت مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش دیارجنوب، احسان ایزدپناه روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مبنی بر برخورد پراید بار با اتوبوس در شهر شیرینو روبروی مجتمع مسکونی گلستان در هشت کیلومتری پایگاه تیم امدادی پایگاه امداد و نجات پرک به محل حادثه اعزام شد.
وی اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم به همراه داشت که پس از ارزیابی صحنه و اقدامات اولیه پیش بیمارستانی، توسط نجاتگران هلال احمر اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر بیان کرد: امشب نیز با دریافت گزارش مردمی مبنی بر غرق شدگی دختر خانمی حدوداً ۱۲ ساله روبروی پایگاه امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه بلافاصله نجاتگران پایگاه با استفاده از قایق نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه نجاتگران پایگاه موقت امداد ساحلی هلال‌احمر گناوه غریق را با علائم فاقد تنفس از آب گرفته و بعد از اقدامات اولیه و برقراری تنفس، مصدوم را به محل پایگاه امداد و نجات ساحلی منتقل کردند و جهت سیر مراحل درمان و انتقال به مرکز درمانی مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.


ابراهیم بهمنی، رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو با بیان ضرورت احداث پایگاه اورژانس دراین شهر گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهر شیرینو که با گذر جاده های مواصلاتی مانند اتوبان عسلویه-بوشهر و قرار گرفتن در دل صنعت و بدلیل عدم وجود بیمارستان یا درمانگاه شبانه روزی در این شهر، ایجاد و راه اندازی مرکز فوریتهای پزشکی ، اورژانس جهت ارائه خدمات فوریتهای پزشکی یکی از ضرورت‌های این شهر است.