برنامه هفتم توسعه در جنوب استان

تلاش برای احقاق حق کارکنان عملیاتی صنعت نفت در قانون بودجه سالانه و برنامه هفتم توسعه

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس، نظارت میدانی کمیسیون انرژی به منطقه عسلویه را بسیار خوب ارزیابی کرد و از تلاش کمیسیون متبوعش برای احقاق حق کارکنان عملیاتی صنعت نفت در قانون بودجه سالانه و برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جنوب استان : موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی این نظارت جلسات  متعددی با مدیرعامل شرکت ملی نفت برگزار کردیم که وی نیز وعده های خوبی برای پیشرفت فاز ۱۴ پارس جنوبی و جبران وقفه ها و تعطیلی ها را داد. همچنین بازدید از بیمارستان کنگان به دنبال مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت اتفاق خوشایندی بود که می تواند به توسعه زیرساخت های بهداشتی شهر عسلویه کمک کند، چرا که مردم منطقه انتظار دارند با توجه به توسعه صنعت به توسعه زیرساخت های بهداشتی، رفاهی و آموزشی نیز توجه شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست صمیمی نمایندگان کمیسیون انرژی با کارکنان سکوی گازی پارس جنوبی، افزود: این نشست صمیمی تاثیر خوبی را در احصاء مشکلات این کارکنان و تلاش کمیسیون برای رفع آنها داشت، لذا مقرر شد اعضای کمیسیون راهکارهایی برای برون رفت کارکنان صنعت نفت از مشکلاتشان در قانون بودجه سالانه و قانون برنامه توسعه هفتم در نظر بگیرند.

وی با اشاره به بازدید از سکوی گازی پارس جنوبی ادامه داد: خوشبختانه عبارت «ما می توانیم» در سکوهای نفتی به منصه ظهور رسیده است، چرا که به قطع وابستگی صنعت نفت به خارج رسیده و نیروهای متخصص ایرانی در آنجا مشغول هستند، هر چند بسیاری از مواد اولیه نیز به دلیل تحریم ها، بومی سازی شده و در آینده نزدیک به قطع وابستگی خواهیم رسید.