مسئولین وارد میدان شوید

در اتاق نشستن ساده است، مسئولان باید وارد میدان شوند

امام جمعه بوشهر گفت: در اتاق نشستن ساده است باید مسئولان وارد میدان شوند و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنند.

به گزارش جنوب استان ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بازدید خود از روستای خورشهاب تنگستان، عنوان کرد: برخی از ساکنان روستا‌های استان شرایط نامناسبی دارند و فقر آنچنان دیده می‌شود که باید بگویم همه مسئولان باید به فریاد نیازمندان برسند.

او تاکید کرد: در اتاق نشستن ساده است باید مسئولان وارد میدان شوند و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دریا منبع تولید درآمد است، گفت: زیبنده نیست ساکنان سواحل دچار مشکلات باشند.

صفایی بوشهری، تامین آب آشامیدنی، فراهم شدن شرایط زیستی، درمان و اشتغال جوانان را از جمله خواسته‌های اهالی روستا‌های ساحلی عنوان کرد و افزود: با مدیریت جهادی می‌توان بسیاری از مشکلات مردم در روستا‌های همجوار ساحل را برطرف کرد. نهاد‌های بسیاری مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و کمیته امداد می‌توانند مشکلات نیازمندان را حل کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر مردمان استان بوشهر را امتحان داده، با فرهنگ و بی نظیر خواند و گفت: مسئولان باید خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند زیرا فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی حل مشکلات مردم و پیشرفت جامعه است.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از خطبه‌ها با پاسداشت هفتم آذر نیروی دریایی ارتش، یاد شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری که ۱۳ آذر سالگرد شهادت او است، گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و از خدمات مدافعان سلامت به ویژه پرستاران در دوران کرونا قدردانی کرد.