نماینده دشتستان:

دانشجویان مطالبه گر شفافیت و عمل به قانون توسط نمایندگان باشند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: خط قرمز برخی نمایندگان فرصت‌طلب، نیروهای انقلابی و ارزشی است به طوری که خبر دارم، برخی نمایندگان، وزرا را تحت فشار می‌گذارند تا به عناصر انقلابی مسؤولیت ندهند.

به گزارش جنوب استان ، روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به نقل از ابراهیم رضایی در جمع دانشجویان دانشکده کشاورزی دشتستان اظهار کرد: شفافیت یکی از موضوعاتی است که دانشویان باید هم از نمایندگان و هم از دولت مطالبه کنند تا شاهد کاهش فساد و انحراف در بخش‌های مختلف باشیم.

وی اضافه کرد: دانشجویان، فعالان دانشجویی و جنبش‌های دانشجویی باید نهضت مطالبه‌گری، آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی را ادامه دهند و پرچم این نهضت را استوار نگه دارند.

رضایی با بیان اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات بر خلاف قانون و خلاف تاکیدات رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: برخی افراد که به پشتوانه نیروهای انقلابی رای گرفته‌اند، مقابل نیروهای انقلابی ایستاده‌اند و مانع رشد آنها می‌شوند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: خط قرمز برخی نمایندگان فرصت‌طلب، نیروهای انقلابی و ارزشی است بطوری که خبر دارم که برخی نمایندگان، وزیران را تحت فشار می‌گذارند تا به عناصر انقلابی مسئولیت ندهند این کارها خلاف قانون است و تذکر می‌دهیم که این اشتباهات را تکرار نکنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها اشتباه است و مدیران اجرایی نیز نباید این اجازه را به نمایندگان برای دخالت در این امور بدهند.

وی ۱۶ آذرماه را نماد استعمارستیزی و استکبارستیزی دانشجویان و ملت ایران دانست افرود: در این روز سه دانشجو در مسیر مقابله با استعمار و استکبار به شهادت رسیدند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی افراد و تشکل‌های یک‌بارمصرف در روز دانشجو بر خلاف آرمان های دانشجوان عمل کرده و به جای استکار ستیزی و استعمارستیزی در این روز شعارهای آمریکاپسند سر داده و در روز دانشجو بر خلاف آرمان‌های این روز عمل می‌کردند.

وی افرود: دانشکده کشاورزی اهمیت بسیار زیادی برای شهرستان دشتستان دارد چراکه مساله اصلی در این شهرستان کشاورزی است و این دانشگاه باید برای حل مسائل این حوزه وارد عمل شود.