سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت

محدودیت‌های کرونایی در بوشهر اعمال شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به افزایش مراجعات سرپایی و بستری، از ستاد مقابله با کرونا در استان درخواست بازگشت محدودیت‌های کرونایی را داریم.

به گزارش جنوب استان،حسن ملکی زاده گفت: با توجه به افزایش قدرت انتقال بیماری در سویه امیکرون و قدرت انتشار قوی آن در جامعه باید هر لحظه آماده به وجود آمدن موج جدید شیوع کرونا در استان بوشهر باشیم.

او در نشست اضطراری هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اکنون ۴ شهرستان بوشهر، دشتستان، گناوه و تنگستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: با توجه به افزایش آمار مبتلای کرونا در استان، باید بیمارستان‌ها برای موج جدید کرونا باید در آمادگی کامل باشند.

ملکی‌زاده گفت: مراجعات سرپایی و بستری در دو هفته اخیر در استان افزایش زیادی داشته است بنابراین از ستاد مقابله با کرونا در استان درخواست بازگشت محدودیت‌های کرونایی در استان را داریم.

به گفته او، اگر این محدودیت‌ها زودتر اعمال شود درنتیجه روند افزایشی شیوع و ابتلای آن کاهش پیدا می‌کند و مردم زودتر به زندگی عادی خود باز می‌گردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سرعت شیوع کرونا در استان بوشهر شدت گرفته است، بنابراین مسئولین و مردم محدودیت‌های کرونایی را برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از به وجود آمدن موج جدید کرونا جدی بگیرند.