معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ابتلای ۷۳۰ بوشهری به کرونا در ۳ روز به همراه فوتی

آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که در ۳ روز گذشته ۷۳۰ نفر به فهرست مبتلایان به کرونا در این استان افزوده شده است.

به گزارش جنوب استان، در حالی که چهارشنبه ۶ بهمن تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر ۹۰ هزار و ۴۳۲ نفر اعلام شده بود امروز این تعداد ۹۱ هزار و ۱۶۲ نفر عنوان شده است که نشان می‌دهد در ۳ روز گذشته ۷۳۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

در همین حال معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفته است، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و اکنون ۷۴ نفر در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

دکتر جعفر زارعی زاده می‌گوید: ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که یک نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

به گفته او، پنجشنبه و جمعه موردی از فوتی کرونا در استان بوشهر وجود نداشته است اما امروز مردی ۷۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان و دیابت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: در شبانه‌روز گذشته ۳۴ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

زارعی زاده گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۱ هزار و ۱۶۲ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند و ۲ هزار و ۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

او همچنین از مردم استان خواست شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا موج ششم کرونا در بوشهر راه نیفتد.

بازگشایی مدارس بوشهر در شرایط فعلی نگران کننده است