مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر

۵۵ میلیارد ریال به دیوار حفاظتی روستاهای بوشهر اختصاص یافت

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۵۵ میلیارد ریال برای مطالعه و اجرای دیوار حفاظتی در روستاهای این استان اختصاص یافت.

به گزارش جنوب استان، علیرضا مقدم روز شنبه در جمع مسئولان و آیین  معارفه رئیس بنیاد مسکن دشتی افزود:  این شهرستان درزمینه اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از شهرستان های موفق و پیشتاز استان بوشهر است.

وی افزود: در اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن نیز  بیشترین پروژه های ساخت مسکن در این شهرستان پیشرفت بسیار خوبی دارد و بزودی واحدهای مسکونی نهضت ملی جهش تولید تحویل متقاصیان می شود.

مقدم به اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم اشاره کرد و  افزود: همه تمهیدات لازم برای اجرای ساخت و مقاوم سازی مسکن در نقاط روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

وی از مشارکت خیرین در ساخت و نوسازی مسکن محرومان قدردانی کرد و افزود: دشتی از شهرستان‌های موفق درزمینه ساخت مسکن نیازمندان و مشارکت خیران بوده است و رئیس جدید بنیادمسکن باید از این ظرفیت در امر مسکن سازی بیشتر استفاده کند.

فرماندار دشتی از تلاش های بنیاد مسکن در ساخت و نوسازی مسکن روستایی و اجرای طرح‌های هادی و بهسازی نقاط روستایی دشتی قدردانی کرد و  افزود:بنیاد مسکن یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است که  همواره منشأ خیر و برکت زیادی در جامعه بویژه اقشار کم درآمد و محرومان بوده است.

علی بحرانی افزود: به برکت نظام اسلامی، بنیاد مسکن خدمات بسیار خوبی در سطح روستاهای دشتی برای بهبود وضعیت رفاهی و مبلمان روستایی داشته و قطع مهاجرت از روستا و در برخی موارد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها دشتی شده است.

در این مراسم رضا کشاورز به‌ عنوان سرپرست جدید  بنیاد مسکن دشتی معارفه شد و از خدمات  سید اصغر صالحی مدیر سابق بنیاد مسکن این شهرستان تجلیل شد.

سید اصغر صالحی نیز به عنوان سرپرست معاونت مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر منصوب شده است.

7742048_796.png (986×562)