معرفی مدیر کل جدید صمت استان بوشهر

مهدی صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شد.

به گزارش جنوب استان، امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با قدردانی از زحمات سید حسین حسینی، مهدی صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر شد.

صفوی پیش ازین رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بود که اکنون سید حسین حسینی به جای وی عهده دار این صمت شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین با بیان اینکه شفافیت باید در اولویت کار‌ها قرار گیرد گفت: برای دستیابی به شفافیت، فرآیند‌ها باید الکترونیکی باشد، کاری که در شرکت شهرک‌های صنعتی از ابتدای سال جدید اجرا می‌شود.

رسولیان افزود: با الکترونیکی شدن فرایندها، تمام واگذاری‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود تا باعث تحقق عدالت، کاهش فرایند‌های اداری و بهبود عملکرد شود.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به خواسته‌های مردمی از دیگر اولویت‌های عملکردی است گفت: در این زمینه سامانه ۱۲۴ را تجهیز خواهیم کرد تا همه چیز شفاف و به سرعت انجام شود.

رسولیان اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه و رشد اقتصادی هستیم باید این هدف را از مسیر بخش خصوصی دنبال کنیم، هدفی که در مسیر تحقق آن تلاش کرده ایم تا در سازمان صنایع کوچک تامین زیرساخت‌ها را برای واحد‌های اقتصادی داخل و بیرون شهرک انجام دهیم و در این راستا بر روی پساب‌های شهری برای تامین آب مراکز صنعتی تمرکز کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه شهرک‌های صنعتی اختصاص داده ایم گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برق داخل شهرک‌ها را از طریق نیروگاه‌های خود تامین کنیم.