رئیس پلیس راه استان بوشهر

دو کشته در حادثه رانندگی در بزرگراه برازجان- بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: ۲ تبعه افغانستان بر اثر برخورد پراید در بزرگراه برازجان- بوشهر بوشهر جان خود را از دست دادند.

به گزارش جنوب استان، سرهنگ صادق مزارعی در تشریح این خبر بیان کرد: دو تبعه افغانستانی امروز در حالی که قصد عبور از بزرگراه خلیج فارس (محدوده منطقه ویژه اقتصادی) را داشتند، یک دستگاه پراید که از مسیر برازجان به سمت بوشهر در حال حرکت بود با آن‌ها برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه هر دو عابر پیاده جان باختند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

وی از ایجاد محدودیت‌های جدید تردد برای کامیون‌ها در سه روز پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد و عنوان کرد: برای پیشگیری و کاهش حوادث جاده‌ای، از ۱۱ تا ۱۳ فروردین (پنج‌شنبه تا شنبه) تردد کامیون‌ها به استثنای موارد خاص مانند کامیون‌های حامل مواد غذایی و دارویی در همه راه‌های استان بوشهر ممنوع خواهد بود.

سرهنگ مزارعی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس تردد کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی در جاده‌های استان ممنوع شده بود، که در سه روز پایانی تعطیلات این محدودیت شامل تمام کامیون‌ها (به استثنای موارد خاص) خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از حوادث ناگوار در سه روز پایانی تعطیلات نوروزی، انتظار می‌رود رانندگان موتورسیکلت‌ها به‌ویژه در راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها احتیاط بیشتری کنند.